Alla inlägg under juni 2013

Av Michaela Lindbäck - 28 juni 2013 18:54

..eller rättare sagt en timme på kvällen ;) men så värdefullt efter denna vecka! Jag har världens bästa familj <3

Av Michaela Lindbäck - 28 juni 2013 09:03

Det här möttes vi av igår kväll, snabba grabbar :) Fortsättning följer..

Av Michaela Lindbäck - 26 juni 2013 15:08

Wiiiii äntligen!! Detta hade snickarna gjort REDAN kl 11 på förmiddagen (startade kl 7), minst sagt snabba :)

Hittade en bänk på nätet jag ska försöka göra nån gång. Får ta hjälp av mamma, som är expert när det gäller betong :)

Av Michaela Lindbäck - 25 juni 2013 23:04

Nästan ett års pappers-jobbs kämpande, men skam den som ger sig ;) imorgon kommer snickarna och börjar resa stommen. Wiiii vad spännande och roligt! Tänk när vi nästa sommar kan sitta hela familjen och mysa på en bänk i vår trädgård <3

Av Michaela Lindbäck - 24 juni 2013 22:07

Idag blev det en riktig grovstädning hemma i lägenhet, herregud vad det var välbehövligt ;) Några bakta cupecakes senare bar det ut till mamma som fyllde. Sen hade både mamma och mormor bakat, så det var inte brist på fikabordet direkt! ;)

Av Michaela Lindbäck - 23 juni 2013 23:29

Nu händer det saker! Kantelement och isolering klart, imorgon kommer rörmokarn och lägger golvvärme :)

Av Michaela Lindbäck - 20 juni 2013 23:12

Stress, stress och åter stress..

Denna vecka måste allt vara klart, då vi gjuter på tisdag och snickarna kommer redan på onsdag och börjar rigga för att starta med stomresningen :)
Jag har världens bästa kille, för honom är ingenting omöjligt, allt går. Nu är klockan 11 på kvällen och de håller fortfarande på där ute. Efter denna veckas hets-jobbande måste jag överraska mitt allt med något, för det är han minst sagt värd!!

ps.idag kom även söta lilla Devin på besök, blev att äta korv och spela fotboll :)

Presentation


Jag heter Michan, 29 år och bor tillsammans med min sambo Mattias och vår dotter Emilia. Vårat mål de närmaste åren är att bygga upp vårt smultronställe som vi precis har köpt. Följ oss gärna under denna tid :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards