Alla inlägg under februari 2013

Av Michaela Lindbäck - 2 februari 2013 14:05

Min älskling, herregud vad han ligger i när det gäller huset. Han är bara för bra för att vara sann, ibland får man dock hjälpa till att dra i handbromsen då han ofta glömmer var den sitter. Själv får han nöja sig med en gravid och förkyld sambo just nu, som inte orkar värst mkt. Åkte ut till huset idag, höll på att bli knäpp efter tre dagar instängd och isolerad i lägenheten. Men var inte ute många minuter förrän jag kände att det bar hem mot soffan igen. Köpte mig ett par filmer och yoghurt med goda bär till :-) Jag förstår inte, men kan bli så oerhört sugen på alla citrus frukter som finns! Bilden ovan är från förra helgen när Mattias lite så där snabbt satte ihop en vedhög och den andra idag efter ca en timmes tid ute i stugan (var väggar runt om innan) hjärtat mitt <3

Presentation


Jag heter Michan, 29 år och bor tillsammans med min sambo Mattias och vår dotter Emilia. Vårat mål de närmaste åren är att bygga upp vårt smultronställe som vi precis har köpt. Följ oss gärna under denna tid :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards