Alla inlägg under januari 2013

Av Michaela Lindbäck - 31 januari 2013 11:06

I tisdags fick vi äntligen in rivningslov och bygglov till kommunen. Håll tummar och tår nu att de godkänner och inte kräver in mer kompletteringar så processen drar ut på tiden.

Av Michaela Lindbäck - 20 januari 2013 10:35

Börjar bli en rutin nu, att åka ut till huset och fixa :-) M har redan planerat helgens fix vid stugan på måndagen. Han brinner verkligen för det här projektet och det är kul att se! Själv tycker jag oxå det är jätte skoj. Numera tar det bara lite längre tid att komma igång på morgonen och så orkar jag inte med lika mkt kroppsligt arbete längre. Men imorgon går jag in i vecka 30, så det närmar sig med stormsteg, både spännande och lite läskigt ;-) nej nu är helgens fika färdigt och jag ska bege mig ut med det till älsklingen som redan begav dig ut för snart två timmar sen..

Av Michaela Lindbäck - 5 januari 2013 22:15

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Först efter frukost bar det av till Örsa och köpa barnvagn som vi hitta på blocket. Blev en jätte fin Emmaljunga till vår lilla efterlängtade bebbe <3 Efter det blev det Huseby för att klyva ved, fick fin hjälp av söta Devin. Som mer än gärna satt i traktorn ;-) sen ut till Härnevi och fixa Sputte eftersom mamma låg hemma i magsjuka :-( och sist men inte minst, hemförd mat, alkoholfritt vin och muffins. Lyckad dag med andra ord! :)

Av Michaela Lindbäck - 1 januari 2013 20:16

Underbart att hitta så fina saker när de hade utförsäljning på Växtriket, nu längtar jag ännu mer till sommaren så att allt detta kan ställas i ordning =)      

Av Michaela Lindbäck - 1 januari 2013 20:05

             

Av Michaela Lindbäck - 1 januari 2013 01:52

Summan av kardemumman, ett underbart år. Inom loppet av ett halvår fick jag mitt drömjobb som agronom, köpte hus och blev gravid. När raketerna avfyrades över stan fanns det inga tankar om "detta år ska göra bättre än nästa år", utan jag stod bara där och tänkte, detta år kommer att bli underbart- låt det nya året börja! =)

Presentation


Jag heter Michan, 29 år och bor tillsammans med min sambo Mattias och vår dotter Emilia. Vårat mål de närmaste åren är att bygga upp vårt smultronställe som vi precis har köpt. Följ oss gärna under denna tid :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards